silvertree

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Hedvig Silvertree - 5 maj 2013 19:47

Hej, Idag har det Hänt så sjukt mycket :(

kom 2a i mlc kl 18.00

kom 3a i mlc kl 20.00


Först blev jag med i mirres klubb, sen lämna jag för jag skulle bli med i star comets club, då blev jag det och jag had Lektion för Alice Winterbell. Det var jätteroligt

     

Sen så fick jag refda på att Abbie ska upplösa klubben :C <3 Neeeeeeeej tänkte jag


Vi hade korvgrillning som sista event och minne

         

Då var man klubblös då .........IGEN


Att jag aldrig hittar någon klubb som håller :,C


Först så äre Frost rainbows, sen så är det Golden Mules och nu Star comets club, Buuhuu jag Blev ju medlämm idag :,( Sen f*ckar allt


Har inge Aning om vad jag ska göra och hur jag ska göra, vad jag än gör känns fel!!! SAKNAR FROST RAINBOWS SÅ SJUKT MYCKET D:


Hörs sen, kanske 

//Hedvig Silvertree  



Av Hedvig Silvertree - 5 maj 2013 16:53

Tjoo! Idag, just idag så har jag haft den här bloggen i 15 dagar C: Det har gått ganska fra för mig hittils :D 


Tack för alla Unika besökare jag har fått :D 


om ni skulle kunna slänga in någon kommentar också så skulle jag bli glad :D Och rösta på min fråga C:

Förlåt om jag kräver mycket av er menn det är bara därför att jag vill hålla igång min blogg lite<3 


//Hedvig Silvertree   

Av Hedvig Silvertree - 5 maj 2013 16:42

Här e mina Husdjur


   

Av Hedvig Silvertree - 5 maj 2013 16:38

Igår, eller jaa snarare inatt så upplöste Manda Golden Mules D:

Det var väldigt tråkigt :c Men det var några i kluujebn som starstade upp en ny Golden mules fast den är jag inte med i ;/ Men iaf så skafate mirre (Miranda Moonbell) en ny klubb idag som jag e med i, den heter Comet hearts c:


 

;;;;;;((((((( wäääähäää

Kommer sakna den :c 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Hedvig Silvertree och bor på Ön Jorvik med mina 4 Hästar Goldwhisper, Firemaster, Wintermagic och thunderfighter.
Läs gärna min blogg för att få veta mer om mig och den spännande världen i Starstable Online:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

VAR MED OCH RÖSTA!

Vart på jorvik är din favoritplats?
 MOORLAND
 VALEDALE
 FIREGROVE
 GYLLENE ÅSARNAS DAL
 VINGÅRDEN
 SILVERGLADE
 FORT PINTA
 ANNAT STÄLLE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål för den här månaden

1: Vinna MINST 1 rosett per dag

2: Få upp Thunder till level 10

3. Få upp gold till level 9

4: Ha MINST 50 rosetter i garderoben

  

Firemaster

 

Firemaster är min första häst som har varit med mig under alla dessa äventyr.

Han är en vacker hingst på 8 år och är ett Jorvisiskt Varmblod. Jag har haft honom sen han föddes och han har då varit med mig hela hans liv  

 

Tillsammans har vi fått placeringar i många lopp   

Thunderfighter

 

Thunderfighter är min andra häst jag köpe. Han är en 5 årig hingst och är inte rädd för det minsta. Han kommer att bli min tävlingshäst sen, Så jag kan skifta mellan Fire och han.

 

Thunderfighter är ett Engelskt Fullblod  

Goldwhisper

 

Goldwhisper är mitt senaste köp.

Hon är ett vackert sto på 6 år som jag har som dressyr, hopp och terräng-häst.

Hon är en Morab häst   

Wintermagic

 

Wintermagic är min nya häst i stallet. han är en oldenburgare på 8 år och han är en snäll och trevlig valack. jag kommer främs ha han som terräng,dressyr och vildmark men jag kommer också att hoppa på honom lite  


Ovido - Quiz & Flashcards