silvertree

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Hedvig Silvertree - 10 maj 2013 08:42

Jaha nu var uppdraget över då :c 

Nem iaf så gjorde man inte så mycket idag :/Först fick jag en hatt av ydris XD Kanske inte så snygg men den är väl bra att ha någon gång kanske c:

 

Haha XD

Ydris sa också att jag kunde uppträda på Cirkusen framöver :)


Sen fick jag en magisk biljett till cirkusen så jag kan gå in i tältet när jag vill :D

Det är ganska kul där inne, Kommer än video här nere så ni får se hur det är!


Vill även tacka för er för igår fick jag 20 unika och 116 sidvisningar som jag hade velat! :D TACK SÅ SJUKT MYCKET!! Fick äver 3 kommentarer :) Happy!

// Hedvig Silvertree

Av Hedvig Silvertree - 10 maj 2013 07:56

Asså, igår, då sov jag över ännu en gång! Jag kunde inte vänta på att få kolla vad som händer! Att jag aldrig kan ha tålamod :/


Iallafall så kommer det bilder från Dag 3 nu:D (kommer bilder från dag 4 sen eftersom jag ska göra det idag)


Det började med att man skulle sätta upp tältduken


 

Sedan märkte vi att det var HÅL i duken

 

Då fick jag rida till Skräddaren i SGB och fråga om han hade några lappar man kunde laga tältet med.

Han sa att han hade Jättemycket lappar så jag fick en hel bunt


 

Lagarpå 

Klart :D


Sen ville Ydris att det skulle vara lite med detaljer, så eftersom vi hade så mycket lappar kvar så skulle jag sätta dit vimplar i repen :)


 

Pricken över i:et SKYLTEN

   

Fire orkade bara trava när han hade den tunga skylten på baken XD

 

Så nu var det klart för dag 3 :3


Kommer inlägg om dag 4 senare :D


Snart ska jag på Marknad irl  :3 kommer att bli kul :D


//Hedvig 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Hedvig Silvertree och bor på Ön Jorvik med mina 4 Hästar Goldwhisper, Firemaster, Wintermagic och thunderfighter.
Läs gärna min blogg för att få veta mer om mig och den spännande världen i Starstable Online:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

VAR MED OCH RÖSTA!

Vart på jorvik är din favoritplats?
 MOORLAND
 VALEDALE
 FIREGROVE
 GYLLENE ÅSARNAS DAL
 VINGÅRDEN
 SILVERGLADE
 FORT PINTA
 ANNAT STÄLLE

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål för den här månaden

1: Vinna MINST 1 rosett per dag

2: Få upp Thunder till level 10

3. Få upp gold till level 9

4: Ha MINST 50 rosetter i garderoben

  

Firemaster

 

Firemaster är min första häst som har varit med mig under alla dessa äventyr.

Han är en vacker hingst på 8 år och är ett Jorvisiskt Varmblod. Jag har haft honom sen han föddes och han har då varit med mig hela hans liv  

 

Tillsammans har vi fått placeringar i många lopp   

Thunderfighter

 

Thunderfighter är min andra häst jag köpe. Han är en 5 årig hingst och är inte rädd för det minsta. Han kommer att bli min tävlingshäst sen, Så jag kan skifta mellan Fire och han.

 

Thunderfighter är ett Engelskt Fullblod  

Goldwhisper

 

Goldwhisper är mitt senaste köp.

Hon är ett vackert sto på 6 år som jag har som dressyr, hopp och terräng-häst.

Hon är en Morab häst   

Wintermagic

 

Wintermagic är min nya häst i stallet. han är en oldenburgare på 8 år och han är en snäll och trevlig valack. jag kommer främs ha han som terräng,dressyr och vildmark men jag kommer också att hoppa på honom lite  


Ovido - Quiz & Flashcards